The Ultimate Kingdom Hearts Forum


You are not connected. Please login or register

Confirmed Worlds of BBS!

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Confirmed Worlds of BBS! on Mon 25 Aug 2008, 10:59 pm

Axika

avatar
The Shattered Siren
The Shattered Siren
Wohoo! New info! Here we go guys. Tell me what you think, what worlds would you like to see? Are you surprised by these worlds? Or would you prefer not to return to these ones? What do you think?

Confirmed Appearing Worlds:
'Sleeping Beauty'
'Snow White'
'Cinderella'
Olympus Coliseum
Agrabah
Destiny Islands


_________________
Wanna Anime Figurine??? A chance to be a Moderator?
--Click here ---> http://khsanctuary.forumotion.com/important-stuff-f18/competition-t170.htm#1168

Enter the competition now!!
View user profile http://www.seasonssecrets.com

2 Re: Confirmed Worlds of BBS! on Mon 06 Oct 2008, 8:43 am

SanaxikaXX


Warrior
Warrior
somehow those shouldn't be much of a surprise

View user profile http://akina-sa.deviantart.com/

3 Re: Confirmed Worlds of BBS! on Tue 07 Oct 2008, 6:24 am

Axika

avatar
The Shattered Siren
The Shattered Siren
No, but I was curious to see what you think, good? bad?
The top three worlds are new, I'm interested as to what it will be like.


_________________
Wanna Anime Figurine??? A chance to be a Moderator?
--Click here ---> http://khsanctuary.forumotion.com/important-stuff-f18/competition-t170.htm#1168

Enter the competition now!!
View user profile http://www.seasonssecrets.com

4 Re: Confirmed Worlds of BBS! on Fri 10 Oct 2008, 10:40 am

SanaxikaXX


Warrior
Warrior
yeah true, but i do think they're good choices especially the first three

View user profile http://akina-sa.deviantart.com/

5 Re: Confirmed Worlds of BBS! on Sat 18 Oct 2008, 3:45 pm

Noci

avatar
Sword Master
Sword Master
ehh, not bad, however, i think it will be interesting to see how it will be potrayed, to explore any familiar place in a video game is exciting, but idk how they will unravel....


EDIT::::::::: BTW, if you search google, and what not for images, it may help us identify the plot by looking in the back ground of the "screen shots" now that we know some of the worlds we can identify them by the background and sorta put together a plot! not sure how it will help, but may be interesting.. Very Happy

View user profile

6 Re: Confirmed Worlds of BBS! on Wed 26 May 2010, 5:11 pm

kh3waiter

avatar
Keyblade User
Keyblade User
i think those worlds would be cool i would like to see a toy story world tho that would be kewl lol who's with me

View user profile

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum